Avatar billede stefanie Nybegynder
24. februar 2002 - 20:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

programmere en standard skabelon ??

Hvordan er stemningen herinde på sitet for at jeg kan få nogle til at hjælpe mig med at lave en standard skabelon, som jeg så kan bygge vidre på.

jeg havde tænkt mig at standarden skal indeholde stort set samtlige muligheder. så jeg ikke i nogle skal programmere yderligere felter til.
Man kan så i de "små" undlade at udfylde alle forms.

eller er der en smartere metode.. måske en standard2.dot eller ??

ER der nogen der kan og vil ??
Avatar billede stefanie Nybegynder
24. februar 2002 - 20:29 #1
sorry den var da vidst temmelig mangelful *GG*

skabelonen skal indholde bogmærker som henter brugernes navn, initialer, telefonnr. mail, dato m.m.

disse kan sættes ind i en form (jvf.et tidligere sp.) som brugeren udfylder en gang for alle.

en anden form kan så indholde brevets indhold med kundens navn adr. m.m

jeg har som sagt de rå forms som jeg gerne vil have intigreret ind i firmaet nuv. skabeloner.
Avatar billede stefanie Nybegynder
24. februar 2002 - 20:30 #2
Avatar billede stefanie Nybegynder
14. marts 2002 - 22:36 #3
hmm