Avatar billede hansbechnielsen Nybegynder
24. februar 2002 - 19:34 Der er 2 kommentarer

Mobil-GPS-Lookalike

Hej
Jeg har hørt noget om, at man via. en eller anden tjeneste kan få tilsendt en sms eller også står det i operatørlogo-stedet, hvor man befinder sig hende. Dette er på en mobiltlf.

Nogen der kender noget til det??? Hvor kan man tilmelde sig???

//      Hans B. Nielsen
Avatar billede nicklasb Nybegynder
24. februar 2002 - 22:04 #1
Hvilken mobiltelefon har du?? Hvis det er en Nokia kan du godt.Fx på den Nokia 6210 trykker du på Menu og derefter 4-4-2-1. Hvis du selv vil finde det er det Menu->Indstillinger->Telefon-instillinger->Celle-information->Til. Der vil nu uder operatørens navn stå hvilken sendemast du benytter.
Dette kan du dog kun gøre hvis du har et abonnoment hos TDC Mobil eller en operatør der benytter TDC's net (sende-master).

Håber det kunne hjælpe..
Hvis ikke, så skriv lige hvilken Mobil-telefon og hvilket abonnement du har..

/Nicklas B.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
10. oktober 2003 - 17:17 #2
Lukketid?!