Avatar billede jadebob Nybegynder
24. februar 2002 - 18:05 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Jeg går snart amok!!!!

Min computer har drillet jeg ved ikke hvor lang tid nu, og det er til at få lange nosser af!!!!
Da det startede genstartede den ca. hver 5. minut....
Så formaterede jeg og installerede 98, istedet for me(som jeg havde før)
Så genstartede den ikke mere, men nu er den begyndt atfryse hele tiden, og jeg mener hele tiden! Jeg når lige at komme ind i windows, også fryser den!!!
Hvad er mit problem her...?
Ps. næsten alle delene i min com er nye.
Avatar billede nonick Nybegynder
24. februar 2002 - 18:07 #1
Har du checket din CPU temperatur?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
24. februar 2002 - 18:08 #2
1. BRUG SÅ FOR FAEN DA EN BESKRIVENDE OVERSKRIFT!
2. OPRET I DEN KORREKTE KATEGORI! Styresystemer: Win98 eller Hardware: PC hvis det er et hardware problem.
Avatar billede jadebob Nybegynder
24. februar 2002 - 18:08 #3
jep, den er som den skal være!
Avatar billede beldring Nybegynder
24. februar 2002 - 18:08 #4
Det kan meget vel være at de dele som du har i comp. ikke fungerer så godt sammen!
Avatar billede jadebob Nybegynder
24. februar 2002 - 18:08 #5
Rolig rolig....
Avatar billede jadebob Nybegynder
24. februar 2002 - 18:08 #6
jo det gør de det er jeg 100% sikker på-
Avatar billede invisibleman Nybegynder
24. februar 2002 - 18:10 #7
jadebob: Er SÅ sindssygt træt af idioter der bruger Fri Debat som losseplads fordi de er for rådent dovne til at finde en passende kategori! Samt at det siger *intet* om dit spørgsmål med "Jeg går snart amok!!!!" !
Avatar billede jadebob Nybegynder
24. februar 2002 - 18:11 #8
Så ved jeg det. Men jeg gider ikke oprette et nys spørgsmål!
Avatar billede jadebob Nybegynder
24. februar 2002 - 18:13 #9
Ivisibleman -> Hvis du ved så meget om Windows 98, kan du så ikke fortælle mig hvorfor min computer hele tiden genstarter?
Avatar billede -simon- Nybegynder
24. februar 2002 - 18:28 #10
jadebob, invisibleman har ikke sagt at han er ekspert i win98
Avatar billede razorgoose Nybegynder
24. februar 2002 - 18:30 #11
invisibleman  hvad med du slapper lidt af og fortæller ham det på en ordentlg måde..
hvis du er ekspert og han måske ikke ved bedre,burde du hjælpe ham så han ikke i fremtiden laver en fejl magen til...
imponerende så opfarende du er...
Razorgoose
Avatar billede jadebob Nybegynder
24. februar 2002 - 18:31 #12
det står hvis du trykker på hans brugernavn.
Er der slet ikke nogen der kan hjælpe mig????
Avatar billede jadebob Nybegynder
24. februar 2002 - 18:33 #13
Det står hvis du trykker på hans brugernavn.
Er der slet ikke nogen der kan hjælpe mig?????!!!!
Avatar billede beldring Nybegynder
24. februar 2002 - 18:50 #14
Jeg tror også der er større chance for svar, hvis du er under den rigtige kategori, da folk ikke kun kigger under '5 nyeste spørgsmål'! Det er jo i den rigtige kategori at de såkaldte "eksperter", på dit område er! :-) Og så prøv lige at finde en ordentlig tone, der er ingen grund til at hidse sig op over en såda ting! :-(
Avatar billede swordcat Nybegynder
24. februar 2002 - 19:19 #15
Invisibleman-> tag det lidt med ro......hvis du er så utilfreds....klikker du dig bare tilbage. Men utroligt nok, så har du tid til at svine ham lidt til.....hmmmmm
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. februar 2002 - 20:51 #16
invisibleman> så så slap dog af... hvis overskriften ikke er sigende nok så lad dog være med at klikke på den - HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE???
Avatar billede beldring Nybegynder
24. februar 2002 - 21:03 #17
hehe......Det her spørgsmål får han ikke svar på! Der er gået for meget sport i at få 'invisibleman' til at slappe af! hehe......  :o)
Avatar billede jadebob Nybegynder
24. februar 2002 - 21:24 #18
Tja, sådan går det?
Avatar billede jamal_s Nybegynder
24. februar 2002 - 21:26 #19
Alle < invisibleman er altid sådan !! han tror bare at alle er kloge ligesom han *g*
Avatar billede jadebob Nybegynder
24. februar 2002 - 21:28 #20
*Lolda*
Avatar billede jadebob Nybegynder
24. februar 2002 - 21:29 #21
Jeg lukker spørgsmål og opretter et i den rigtige kategori.....