Avatar billede mindcrawler Nybegynder
24. februar 2002 - 00:50 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Nyt Mindcrawler design!

Hejsa alle sammen!

Så er jeg på banen igen med et nyt mindcrawler design. Det er nu 10'ende gang mindcrawler for nyt design så der bliver osse afholdt en lille konkurrence. Læs mere på www.mindcrawler.dk/award.htm

Nå men tilbage til sagen. Jeg vil lige høre hvad i syntes om siden. Find den på www.mindcrawler.dk

Håber på nogen gode svar!

Mvh Bjørn Dannerup
Avatar billede mindcrawler Nybegynder
24. februar 2002 - 00:51 #1
Avatar billede qzar Nybegynder
24. februar 2002 - 00:52 #2
Første url virker ikke :(
Avatar billede startfirma Nybegynder
24. februar 2002 - 08:31 #3
Sjov idé :)

Fed side :)

mvh www.startfirma.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. februar 2002 - 10:24 #4
Loadetiden er ikke utrolig lang, men den kunne godt være bedre. Men nu sidder jeg så også ved et 56k.

Jeg synes at siden virker utrolig harmonisk. Den er let at overskue, og den er let at finde rundt på, og du får lavet en god præsentation af  dine evner. Der er lige et par ting, som jeg ikke bryder mig om, som du så kan se om du vil gøre noget ved.
(1) Jeg synes ikke at bunden af siden passer sammen med resten af siden. Jeg ville ikke lade boksen gå fra den ene til den anden side. Jeg ville bare lade den gå imellem de to streger som du holder igennem næsten hele designet. Håber at du forstå hvad jeg mener!

(2) Jeg ved godt at man kan slå lyden fra, men hvis du gerne vil have lyd på kunne du så ikke have fundet en lidt mere "sigende" lyd. Den nuværende er ikke ret lang, og så kør den bare på repeat. Vælg et stykke musik der er lidt længere og som siger noget mere, som har en betydning.

Lidt positivt igen!
Normalt vil folk placere en præsentation af siden for oven. Jeg synes at det virker fint med flashfilmen midt på siden, og derefter den lille forklaring for neden. Lidt utraditionel med godt. Det er også rart at du holder de samme rammer hele designet igennem.

Jeg synes også at det er et flot logo du har lavet.

karakter: 10@13
Avatar billede mindcrawler Nybegynder
24. februar 2002 - 13:07 #5
Hej igen!

Takker for de gode/nyttige og flinke ord.

Svar på (1):
Bunden har jeg haft en del besvær med. Jeg har dog ikke prøvet den måde du nævner så det vil jeg gøre. Måske ender det med at blive en mere grafisk bund der passer lidt bedre til siden.

Svar på (2):
Lyden har jeg også tænkt meget på. Jeg har hørt diverse lyde rundt omkring der lyder totalt godt men dem kan jeg ikke selv lave. Det jeg lder efter er noget atmosfære som gerne må lyde som en stor bakkedal eller en undervandstur. Jeg kan prøve at fin de nogen sider med den slags lyd...

Ideen med siden er at give andre noget inspiration til hvordan man kan lave et anderledes design. For i bund og grund syntes jeg at nettet ser for kedeligt ud og at det i høj grad kunn e trenge til noget pep!

Flere ideer til mit site!

Mvh Bjørn Dannerup
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. februar 2002 - 17:19 #6
mindcrawler> Ja, for jeg synes ikke rigtig at den nuværende bund passer til siden. Så held og lykke med det!

Nemlig, der er ingen atmosfære i den lyd du har på siden nu. Jeg ved slet ikke om det er noget du kan bruge men kender du stykke "Ameno" med Era? Kunne måske være lidt inspiration
Avatar billede mindcrawler Nybegynder
24. februar 2002 - 20:23 #7
Ok! Det stykke vil jeg tjekke. Takker!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. februar 2002 - 21:05 #8
Det var så lidt
Avatar billede cygnet Praktikant
24. februar 2002 - 22:46 #9
Pænt logo også sådan - men syntes din navigation falder lidt uden for resten af designet. Måske du skulle tage en lysere farve eller et eller andet.

En lille tryk fejl:

I afsnittet jeg tilbyder..
Skal der ændres fra frelance til freelance.
Avatar billede mindcrawler Nybegynder
25. februar 2002 - 07:10 #10
Ok! Takker... jeg vil straks rette fejlen.
Avatar billede oasen Nybegynder
25. februar 2002 - 11:18 #11
Pæn side, men er det ikke kunden ligegyldigt med specifikationerne på din PC?

Noget helt andet - du har lavet følgende:

- 10 år i folkeskolen
- 3 år på HHX – Handelsskolen i Køge.
- 1 År til Australien

...og du er 17, skriver du...(?)

Nå, whatever... Godt stykke arbejde, men fjern som sagt det stykke af top- og bundbjælke, der stikker ud over mainframe´n. Og også gerne "musikken" - det tager opmærksomheden fra det primære (webdesignet).
Avatar billede jensi Nybegynder
01. marts 2002 - 13:23 #12
Godt lavet hjemmeside, farverne er flotte, men måske lidt triste...
Avatar billede jensi Nybegynder
01. marts 2002 - 13:25 #13
...Jeg glemte lige karakteren: 10:)