Avatar billede freekyzone Nybegynder
23. februar 2002 - 19:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ASUS Live

Hej Gutter,

Jeg har lige fået mig et nyt ASUS grafikkort, hvor der er video in og out.

Jeg vil lige vide...

Jeg kan optage video fra tv'et fint med lyd og billede - NO PROBLEMO!!

MEN... Den vil jo kun optage 2000 MB (2 GB) video, som betyder ca 30 min video. Hvordan kan det løses, hvis jeg vil optage film eller andet der vare mere end 30 min? Kan jeg ligge noget MPEG codec ind i ASUS Live ellr hvad gør jeg?
Avatar billede freekyzone Nybegynder
23. februar 2002 - 19:57 #1
jeg omformulere lige spørgsmålet!!!
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
26. februar 2002 - 22:26 #2
Hey Freekyzone hvordan har du fået Asus live til også at optage lyden? og er det god kvali? har selv et geforce 2 med video in men det bliver noget rigtig skod kvalitet og lyden kommer ikke med!