Avatar billede smudo Nybegynder
22. februar 2002 - 17:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Dissolve i Adobe Premiere

når jeg laver en "dissolve" effekt mellem to scener i min film, kommer der nogle frames med fra et andet sted i filmen. Hvad gør man for at undgå dette?
Avatar billede smudo Nybegynder
22. februar 2002 - 17:51 #1
det er ligesom de uønskede frames ligger under...
Avatar billede smudo Nybegynder
24. februar 2002 - 09:43 #2
Nogen der har nogen forslag?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
25. februar 2002 - 10:32 #3
Du skal beskære dine klip, altså de ender der vender mod hinanden skal beskæres med et antal frames din dissolve går ind i disse - det er her den går galt!

Spørg lige igen hvis det er noget rod !
Avatar billede outsider Nybegynder
26. februar 2002 - 22:16 #4
De kan også ske hvis du laver et render-crack dvs at render linien mangler at rendere et lille stykke af dissolven.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
27. februar 2002 - 12:46 #5
har du nogen kommentare?
Avatar billede outsider Nybegynder
06. marts 2002 - 20:57 #6
what?
Avatar billede smudo Nybegynder
08. marts 2002 - 20:39 #7
heysa jeg er ked af at jeg ikke har svaret, jeg var i Barcelona...men kigger lige på det i løbet af et par dage :)