Avatar billede sonic! Nybegynder
22. februar 2002 - 17:46 Der er 3 kommentarer

microfon

hej...

min mic virker inde hvor jeg optager, så kan jeg godt høre det. men når jeg skal snakke over roger wilco virker den ik, heller ikke i msn. det gjorde den igår...

hvad kan det være ??!
Avatar billede sonic! Nybegynder
22. februar 2002 - 17:50 #1
det er et Headset
Avatar billede hemning Nybegynder
22. februar 2002 - 17:59 #2
Inde i Messenger skal du: Gå ind i menuen <Funktioner> --> <Guiden lydjustering> --> Gennemgå denne ;o)
Avatar billede hemning Nybegynder
22. februar 2002 - 18:05 #3
Prøv også lige:
Dobbeltklik på højttaleren nede ved uret --> Gå ind i indstillinger --> Egenskaber --> Indspilling, Hvis ikke den er markeret, vælg microphone --> vælg ok! Nu skal du markere microphone, for at du kan optage noget med mikrofonen!