Avatar billede killermaid Nybegynder
22. februar 2002 - 14:35 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Speedstream 2601

Jeg har fået ADSL med en SpeedStream 2601 router hos TeleDK.
Men jeg har et problem, jeg har ikke ordentligt alle porte åbne, og jeg kan ikke greje hvordan man gør det.
Et af mine største problemer er at jeg ikke kan FXP og DCC.
Er der nogle der kan hjælpe ?

\Killermaid
Avatar billede blackie Nybegynder
22. februar 2002 - 14:43 #1
Skriv routerens adresse i browseren 192.168.1.1 og gå ind under avanceret konfiguration, tror jeg nok. Er det du mener?
Avatar billede killermaid Nybegynder
22. februar 2002 - 15:04 #2
ja, men HVAD jeg skal ændre der ? jeg har været hele menuen igennem.
Det den skal er at åbne for ALLE portene, så der absolut ingen begrænsninger er.
Avatar billede blackie Nybegynder
22. februar 2002 - 15:11 #3
Det ved jeg ikke, om man kan, du kan ihvertfald åbne til web server og skrive din ip adresse, som er den computer du arbejder på, det samme med FTP o.s.v.
Avatar billede blackie Nybegynder
22. februar 2002 - 15:26 #4
Hvorfor vil du have alle porte åbne, det er ikke sikkert.
Avatar billede killermaid Nybegynder
22. februar 2002 - 15:38 #5
blackie -> jeg vil "skide" på hvad der er sikkert :)
Jeg skal bruge de åbninger.

\Killermaid
Avatar billede lassebm Nybegynder
22. februar 2002 - 15:52 #6
her:
http://192.168.1.1/vpc.htm

aktiver den, og skriv din ip adresse på netkortet!
nok 192.168.1.6
Avatar billede killermaid Nybegynder
22. februar 2002 - 15:56 #7
Zyphon -> det har jeg slået til, jeg kan stadig ikke FXP eller DCC
Avatar billede blackie Nybegynder
22. februar 2002 - 16:02 #8
Hvad så med at åbne et interval område start til slut porte, under internet aplikationer. FXP er det ikke en aplikation?
Avatar billede blackie Nybegynder
22. februar 2002 - 16:11 #9
http://www.dslreports.com/forum/remark,2004036~root=equip,16~start=16~mode=flat
Jeg ved ikke, om du kan bruge dette til noget, her står noget om FXP og open port range o.s.v.
Avatar billede ultimate- Nybegynder
27. februar 2002 - 14:50 #10
Besøg denne side, der finder du de rette informationer:

www.dsl-faq.dk

\Ultimate
Avatar billede killermaid Nybegynder
27. februar 2002 - 15:49 #11
intet virker, så jeg har prøvet at bestille en fast IP, men indtil videre kan Zyphon bare få pointene, nogle skal jo have dem.

\Killermaid
Avatar billede blackie Nybegynder
27. februar 2002 - 16:55 #12
Åh jeg ville da også gerne have haft lidt, point altså, har da trods alt forsøgt at hjælpe til.
Avatar billede killermaid Nybegynder
27. februar 2002 - 17:17 #13
blackie >> nu postede du jo ikke et svar, og du skrev heller ikke en vejledning.