Avatar billede smudo Nybegynder
21. februar 2002 - 21:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overgang i Adobe Premiere

jeg er i gang med at lave en film hvor jeg mellem to scener vil have en blødere overgang, det giver ligesom et hak når filmen kører fra den ene scene til den anden. Men hvordan gør man det? er der en speciel effekt man kan bruge?
\smudo
Avatar billede cgleerup Nybegynder
22. februar 2002 - 13:32 #1
Du skal bruge det der hedder en disolve, eller en crosfade.
De ligger som trasitions. Formentlig i jøre side af din skærm. Ellers hedder paletten noget i stil med trasitions palette.

Overgangen trækkes på timeline i det felt det er beregnet til dette. Eller du kan overlappe på clippene!
Avatar billede smudo Nybegynder
22. februar 2002 - 13:44 #2
okay tak, jeg kigger lige på det :)
Avatar billede smudo Nybegynder
22. februar 2002 - 14:04 #3
jeg arbejder videre med det...har fundet funktionerne :)