Avatar billede wanix Praktikant
21. februar 2002 - 16:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Frameset

Hej jeg har et lille problem. Den vil ikke vise den frame i højre side. Med følgende framesite. Den har lavet to <Frameset> og kun en </Frameset>, er der nogen der kan kringle den???

<FRAMESET FRAMEBORDER="0" FRAMESPACING="0" BORDER="0" COLS="20%,60%,*" ROWS="100%">
<FRAME SRC="venstre.htm" NAME="Ramme1_1" SCROLLING="auto">
<FRAMESET ROWS="20%,*">
<FRAME SRC="banner.htm" NAME="Ramme2_1" SCROLLING="auto" NORESIZE>
        <FRAME SRC="side.htm" NAME="Ramme2_2" SCROLLING="auto">
    <FRAME SRC="hoejre.htm" NAME="Ramme3_1" SCROLLING="auto">
</FRAMESET>
<META NAME="Generator" CONTENT="Stone's WebWriter 3.5">
<BODY BGCOLOR="#DADADA" TEXT="#616161" LINK="#616161" VLINK="#616161" ALINK="#616161">

Avatar billede jegkanikkeloggeind Nybegynder
21. februar 2002 - 22:11 #1
<engang>
Sikke noget schludder-kludder-kode, Stone's har fået kradset ned til dig! Mon ikke dette er, hvad du skal bruge:

<FRAMESET FRAMEBORDER="0" FRAMESPACING="0" BORDER="0" COLS="20%,60%,*" ROWS="100%">
    <FRAME SRC="venstre.htm" NAME="Ramme1_1" SCROLLING="auto">
    <FRAMESET ROWS="20%,*">
        <FRAME SRC="banner.htm" NAME="Ramme2_1" SCROLLING="auto" NORESIZE>
        <FRAME SRC="side.htm" NAME="Ramme2_2" SCROLLING="auto">
    </FRAMESET>
    <FRAME SRC="hoejre.htm" NAME="Ramme3_1" SCROLLING="auto">
</FRAMESET>

/mvh
</olebole>
Avatar billede wanix Praktikant
21. februar 2002 - 22:15 #2
joo... Det var det Tak!
Avatar billede jegkanikkeloggeind Nybegynder
21. februar 2002 - 23:15 #3
...anytime  ;o)
Klik på mit brugernavn og læs - læg selv et tomt svar og accepter dit svar.
/mvh
Avatar billede wanix Praktikant
23. februar 2002 - 16:44 #4
Hvad????
Avatar billede wanix Praktikant
23. februar 2002 - 16:47 #5
Hvordan giver jeg dig pointene?????