Avatar billede 101186 Nybegynder
20. februar 2002 - 20:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fejl...

Som I nok ved, så har jeg i dette: http://www.eksperten.dk/spm/171196 spørgsmål fortalt at jeg ikke kunne logge ind mere...
Det blev der ikke gjordt noget ved, nu kunne jeg dog igen hente e-mails og kunne derved få tilsendt min adgangskode igen.
Jeg havde dog midlertidigt oprettet en nu konto, da jeg skulle kunne bruge eksperten.dk.
Ved den konto havde jeg tjent en del points, så nu bliver jeg nødt til at bruge dette indlæg til at overføre pointsne fra min gamle konto...

Jeg undskylder mange gange, men det er jo det at der sker ved ikke at svare på spørgsmål og support e-mails!
Avatar billede 101186 Nybegynder
20. februar 2002 - 20:03 #1
Hurra, det var ikke mange points at jeg kunne overføre...
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
20. februar 2002 - 20:04 #2
Så prøver jeg da...
Avatar billede 101186 Nybegynder
20. februar 2002 - 20:07 #3
Nå, men det hjalp da lidt...
Så kan I bare lære at svare mig!
Avatar billede jefa Nybegynder
20. februar 2002 - 21:00 #4
Point overføring er ikke  tilladt.....
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
20. februar 2002 - 21:43 #5
Hvad skulle jeg så have gjordt?
Jeg havde jo nogle points ved den gamle konto at jeg har arbejdet hårdt på at få indtjent!
Og eksperten.dk gad jo ikke at svare, hverken på e-mails eller på det andet indlæg der...
200 points er jo heller ikke meget!
Avatar billede kapla Nybegynder
20. februar 2002 - 23:39 #6
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
20. februar 2002 - 23:53 #7
Problemet er jo at jeg mindst har sendt 3 e-mails til dem om det! Og de har ikke svaret på en eneste, selvom at jeg har ventet i over en måned!
Så gider jeg da ikke og have mine points til at gå til spilde...
Avatar billede admin Novice
21. februar 2002 - 10:24 #8
vi kan ikke nå at svare på alle henvendelser til tiden, da vi så ikke kan bestille andet!
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
21. februar 2002 - 10:31 #9
Hvad havde I så tænkt jer at jeg skulle have gjordt når I ikke svarer?
Skulle jeg bare lade mine points gå til spilde?
Avatar billede intel4004 Novice
17. februar 2020 - 21:43 #10
Spørgsmålet er stillet år 2002 d. 20/02 kl. 20:02 - et perfekt palindrom.

Det er da sjovt :-)