Avatar billede themonk Nybegynder
20. februar 2002 - 15:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MySQL & XP

Jeg har et lille problem med at få MySQL til at køre under XP, den er installeret og jeg kan få den til at køre et par sekunder, men så lukker den ned igen, hvad kand er være i vejen?
Avatar billede lauer Nybegynder
20. februar 2002 - 16:08 #1
at du måske har kommet til at installere det 2 gange... der kommer i hvert fald samme problem.
Prøv at connecte til mysql (når du tror den er lukket ned), med det script-sprog du bruger, og se så om det virker.

ellers har jeg ikke nogen anelse... prøv måske også at afinstallere og installere det igen
Avatar billede hathor Nybegynder
21. februar 2002 - 00:44 #2
det du tænker på er at den promt der bliver åbnet bliver lukket igen.

Tag istedet og se om du kan finde en fil på din computer der hedder winmysqladmin.exe og kør den .. det skulle være nok .. den minimerer sig og lægger sig nede ved uret.
Avatar billede hathor Nybegynder
21. februar 2002 - 13:03 #3
har du ikke winmysqladmin.exe??