Avatar billede asp400 Nybegynder
19. februar 2002 - 18:25 Der er 4 kommentarer

RTF generator

Hej,

Jeg skal bruge et komponent der kan lave RTF dokumenter, den skal både indeholde skemaer og billeder (embedded). Komponenter skal bruges serverside, af enten ASP eller VB COM objekt.

Hvis der er nogen der har en holdbar Word løsning istedet, så er det også ok.
Avatar billede henrik13 Nybegynder
01. marts 2002 - 09:35 #1
Hej, Rtf kan kun indeholde tekst uden nogen form for understregninger, fed skrift, billeder også videre, da det er et meget simpelt tekst program.
VH Henrik
Avatar billede bigbendk Nybegynder
30. august 2002 - 18:45 #2
henrik13... erh... det kan godt være du lige skulle undersøge det inden du kommer med svar. Det hedder jo trods alt Eksperten.

RFT kan både indeholde farver, formateringer billeder (ekstern/intern) og tabeller.
Avatar billede henrik13 Nybegynder
16. september 2002 - 15:34 #3
Hej.
Nu har jeg fundet det på dansk, med farver og hele mollevitten, den kan hentes gratis på:
http://www.angelfire.com/sc/shareware/Download.html
Det er freewære.
Vh Henrik
Avatar billede henrik13 Nybegynder
16. september 2002 - 15:41 #4
bigbendk
Dine indlæg er for mig skjult fremover.

asp400
Det var et svar.

Vh Henrik