Avatar billede dreamer Nybegynder
12. juni 1999 - 19:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Strejke mod for høj skat og ADSL til alle

Nu er det ved at være nok med de høje skatter og modem hastigheder. Vi skal sgu begyndte at strejke for at få lagt ADSL ud til hele danmarks befolkning og skatten skal ned på 1% eller derunder.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 19:33 #1
sidst vi gjorde det virkede det ikke så godt men meld dig ind i DIB, http://welcome.to/dib
Avatar billede DaneX Praktikant
12. juni 1999 - 19:36 #2
Nu synes jeg sgu at I begynder at blive latterlige ...
Det der er jo slet ikke ment seriøst, så lad venligst være med at misbruge eksperten.dk!!
Avatar billede dreamer Nybegynder
12. juni 1999 - 19:43 #3
Danex: Nej, det er ikke seriøst ment, men man kan heller ikke lige frem tage den netstrejke seriøs, grunden til at jeg oprettede dette spørgsmål var at jeg ville gøre lidt grin med alle disse strejker.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 19:48 #4
jeg tager heller ikke dreamers indlæg seriøst, mit svar kørte bare ironien videre