Avatar billede vicesux Nybegynder
17. februar 2002 - 19:37 Der er 7 kommentarer

DIVX!!!

Hey!
Nu har jeg flere steder set man kan få danske undertekster til sine divx film!

Nu vil jeg sQ vide hvordan!

Hvilket program skal man bruge?
Hvordan?

Hvor kan jeg finde undertekster ? Danske ?
Avatar billede kapla Nybegynder
17. februar 2002 - 19:39 #1
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
17. februar 2002 - 19:39 #2
Lytter...
Avatar billede keysersoze Guru
17. februar 2002 - 19:40 #3
Avatar billede vicesux Nybegynder
17. februar 2002 - 19:44 #4
Ok så mangler jeg kun vhordan ?
Avatar billede jdr_lundgren Nybegynder
17. februar 2002 - 19:52 #5
har i haft problemer med DivX under XP pro ?
Når jeg ser film ligger lydsporet gerne ca 2 sekunder efter filmen...
Avatar billede keysersoze Guru
17. februar 2002 - 19:54 #6
der er masser af muligheder - der findes en samling af programmer på http://dvd.box.sk hvor der er forskellige muligheder alt afhængig af program
Avatar billede frido Nybegynder
18. februar 2002 - 02:00 #7
som folk sagde - se på http://www.divxit.dk - det er et kanon site, der kan du hente "subviewers" - der gør dig i stand til at SE underteksterne, for mediaplayer (f.eks.) kan ikke selv.
Altså: 1. hent en subviewer 2. hent en film (eller hvis du selv har, fint nok) 3. hent undertekster til den film (hvis de findes) - nyd filmen med txt'er :) (Du kan gøre del 1 og del 3 hos divxit.dk - men hvor du kan/vil hente film fra, ved jeg ikke :)