Avatar billede maxium Novice
17. februar 2002 - 13:15 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Klip i en mp3

Jeg skal bruge et probgra hmor at jeg kan klippe et stykke ud af en mp3 og gemme det stykke som wave
Avatar billede shaggy Nybegynder
17. februar 2002 - 13:19 #1
jeg kender ikke lige et, men i winamp kan du eksportere en mp3 som wave og derefter klippe i den wave fil i windows lydoptager.. det lyder oldnordisk men virker fint og kvalliteten er god.
Avatar billede repsac Nybegynder
17. februar 2002 - 13:21 #2
www.cooledit.com
- i trialversionen kan du kun gemme op til 60sek.
Avatar billede licon Nybegynder
17. februar 2002 - 13:33 #3
<b>Hej</b> tester noget
Avatar billede licon Nybegynder
17. februar 2002 - 13:33 #4
virker ikke
Avatar billede maxium Novice
17. februar 2002 - 13:33 #5
licon> nej du kan ikke bruge html tags på eksperten
Avatar billede repsac Nybegynder
17. februar 2002 - 13:34 #6
=>licon: nej og det er også rart nok idet man ofte hjælper hinanden med kode. Så ville det være skidt hvis det ikke blev vist :)

Brug i stedet STORE bog staver og _underscore_ for at gøre særligt opmærksom på noget :) - det gør jeg i hvert fald :)
Avatar billede repsac Nybegynder
17. februar 2002 - 13:35 #7
bogstaver :)
Avatar billede maxium Novice
17. februar 2002 - 16:01 #8
kan ikke finde ud af cool edit men alså det skal ikke være et musik program men et program til at cutte i en mp3 alså kun til fåremålet
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2002 - 16:03 #9
CoolEdit er da nemt at gå til. File > Open vælg din mp3, cut det du vil have og gem som wav fil.
Avatar billede repsac Nybegynder
17. februar 2002 - 17:07 #10
1: star CoolEdit
2: tast Ctrl+O
3: vælg din fil ok klik "Open"
4: tast med venstre musetast hvor dit cut skal begynde
5: tast med højre musetast hvor dit cut skal slutte
6: tast Ctrl+C
7: tast Ctrl+W
8: tast Ctrl+N
9: klik "OK"
10: tast Ctrl+V
11: tast Alt+F4
12: tast "Yes"

... den vejledning skulle vist være til at gå til... ;o)
Avatar billede repsac Nybegynder
17. februar 2002 - 17:08 #11
vælg din fil ok klik "Open"
-->
vælg din fil og klik "Open" ;)

(du kan "zoome" ind og ud med de to lup i firkanten nederst til venstre hvor du også kan afspille på forskellig måde)
Avatar billede maxium Novice
17. februar 2002 - 19:10 #12
fatter ikke en klein af det :-(
Avatar billede repsac Nybegynder
17. februar 2002 - 22:22 #13
HVAD? - så spørg dog igen så vi har en mulighed for at hjælpe dig. Hvordan har du løst dit problem? - med den vejledning jeg lavede og så skriver du bare at du ikke forstår det? - hvor naiv tror du jeg er?

Grrr... det er sq til at blive arrig over sådan noget.
Avatar billede repsac Nybegynder
17. februar 2002 - 22:43 #14
... jaehh, det er vist ikke første gang...

http://www.eksperten.dk/spm/172964
http://www.eksperten.dk/spm/172436
http://www.eksperten.dk/spm/170477

... og man kunne garanteret snildt finde flere hvis man gad lede efter det :(

Hvorfor afslutter du så hurtigt hvis du ikke har fået hjælp?
Avatar billede xenophobia Nybegynder
17. februar 2002 - 22:45 #15
repsac >> Jeg ville melde ham hvis jeg var dig... Den guide kunne vidst ikke være mere enkel =)
Avatar billede repsac Nybegynder
17. februar 2002 - 22:48 #16
=>xenophobia: nej, det mener jeg heller ikke, men jeg vil godt høre hans kommentar først.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
17. februar 2002 - 22:51 #17
Hel fint, men det er ligesom princippet i det.
Avatar billede repsac Nybegynder
17. februar 2002 - 23:02 #18
Jeg forsøger i første omgang at kontakte ham via bbk@hard-news.dk idet jeg godt vil have en kommentar fra man først.

--------------------------------------------------
Date: 17-02-2002 - 23:00
To: bbk@hard-news.dk
Subject: Ang. spm. på eksperten.

Hej maxium/Bernd Krüger

Jeg har erfaret at du ikke fandt min vejledning til CoolEdit tilstrækkelig idet du afviste mit svar med følgende begrundelse:
"fatter ikke en klein af det"

Jeg ynder ikke at lade mig spise af med et sådant svar. Jeg ønsker at vide hvorledes du har løst dit problem idet jeg går ud fra at problemet er løst da spørgsmålet vel ellers stadig burde være åbent så folk kan hjælpe.

Jeg forstår ikke hvorfor du lukker spørgsmålet da jeg godt kunne have hjulpet dig videre hvis det skulle være nødvendigt, men er du ikke rar i første omgang at rette din opmærksomhed på følgende side:
http://www.eksperten.dk/spm/173620

M.V.H.
Casper Thomsen aka repsac
Email:[casper@thomsen.as]
--------------------------------------------------
Avatar billede repsac Nybegynder
17. februar 2002 - 23:05 #19
fra man først --> fra ham først
Avatar billede xenophobia Nybegynder
17. februar 2002 - 23:06 #20
Godt! Det er tålmodigt af dig - de fleste ville have trykket på anmeld bruger for længst, men det er godt at se at det ikke er alle der bliver grebet af "alle-melder-alle" =)
Avatar billede repsac Nybegynder
17. februar 2002 - 23:29 #21
=>xeno: sådan er jeg nu en gang, rolig og tolmodig, men folk der tager røven på mig kan gøre mig agressiv.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
17. februar 2002 - 23:35 #22
Samme her... Men in fact har jeg aldrig anmeldt en bruger - jeg prøver altid at løse det indbyrdes.
Avatar billede repsac Nybegynder
18. februar 2002 - 21:47 #23
Fortsættelsen... hvis nogen skulle være interesserede.

http://www.eksperten.dk/spm/173620
Avatar billede repsac Nybegynder
19. februar 2002 - 16:55 #24