Avatar billede geek1011 Nybegynder
16. februar 2002 - 13:19 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Warez på eksperten.dk

Jeg har nu fundet ud af, at der er en del herinde, der spørger efter Warez, enten direkte eller indirekte, og de får aldrig svar på det, de eneste svar de får er, at de ikke må efterspørge Warez på Eksperten.dk
Dette er altså et meget stort problem, for os, som ikke har særlig mange penge.
F.eks vil jeg meget gerne have 3D Studio Max,helt gratis,men det koster 30.000 kr.
Så til admin:
Vil du ikke nok ændrer lidt på reglerne, så jeg kan få 3D Studio Max?

Avatar billede swordcat Nybegynder
16. februar 2002 - 13:21 #1
I feel you ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2002 - 13:21 #2
*lol*

Not a chance :)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
16. februar 2002 - 13:22 #3
Du er da en sjov (og naiv) fætter... :o)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
16. februar 2002 - 13:22 #4
Hvis dette sker tror jeg ikke vi har glæde af Eksperten.dk så længe....!!!

S.B.A
Avatar billede geek1011 Nybegynder
16. februar 2002 - 13:23 #5
hvorfor ikke?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
16. februar 2002 - 13:23 #6
siden vil blive lukket ned !
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2002 - 13:24 #7
geek1011> Jeg tror ikke diverse annonsører vil sættes i forbindelse med warez - bliver det tilladt at udveksle links til warez på selve eksperten - så mister eksperten vigtige reklamepenge - og så er det SLUT med eksperten.dk...
Avatar billede geek1011 Nybegynder
16. februar 2002 - 13:24 #8
hvorfor det?
Avatar billede geek1011 Nybegynder
16. februar 2002 - 13:25 #9
De skal heller ikke skrive, at det er tilladt at udveksle Warez. De skal bare slette den linie, hvor der står, at man IKKE må.
Så er det brugernes eget ansvar.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
16. februar 2002 - 13:25 #10
tror du selv Folk vik reklamere for eksperten hvis vi udveksler warez og den slags ?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
16. februar 2002 - 13:26 #11
John  var hurtigst  :o)
Avatar billede geek1011 Nybegynder
16. februar 2002 - 13:26 #12
hmm. ja.
For hvis folk gør det, så kommer der jo masser til denne side, og så er siden jo guld værd, at have reklamer på.
Avatar billede geek1011 Nybegynder
16. februar 2002 - 13:26 #13
At det så er i strid med loven er en helt anden sag
Avatar billede qzar Nybegynder
16. februar 2002 - 13:28 #14
geek1011 > Du skal ikke regne med at alle dem der brokker sig ved warez spørgsmål selv har rent mel i posen....De ønsker bare at holde eksperten fri fra det.......Hvis eksperten tilod warez ville det være i strid med den danske lovgivning og forumet ville derfor hurtigt være lukket....!
Hørte igår herinde at du kan købe en studielicens til 3dstudio max til 2000 kr...Du skal ikke tage al ting for givet du for jo heller ikke en bil gratis fordi at du ikke har råd til den nyeste bmw?
Avatar billede bamfan Nybegynder
16. februar 2002 - 13:28 #15
hvis du skrev en mail eller et icq nummer så kunne det være at der måske var nogle dder kontaktede dig på den måde
Avatar billede swordcat Nybegynder
16. februar 2002 - 13:29 #16
Jeg giver geek1011 ret :O)
Avatar billede geek1011 Nybegynder
16. februar 2002 - 13:29 #17
Nej, men nu er der jo også den fordel ved software, at det kan kopieres :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2002 - 13:29 #18
bamfam> det har han gjort i et andet spørgsmål: geek1011@mailbox.as
Avatar billede swordcat Nybegynder
16. februar 2002 - 13:31 #19
geek1011-> Næste gang, så spørg folk om de kan hjælpe dig over ICQ med problemmet......så er folk heller ikke sådan som de er HER.
Avatar billede geek1011 Nybegynder
16. februar 2002 - 13:32 #20
Swordcat > Okay... gider du lige kontakte mig på ICQ.
Nummer:
Avatar billede swordcat Nybegynder
16. februar 2002 - 13:33 #21
Jo det kan jeg godt....vent lidt.
Avatar billede nonick Nybegynder
16. februar 2002 - 13:35 #22
Jeg har selv meget stor forståelse for piraterne! Jeg vil sq heller aldrig i mit liv betale 30.000 kroner for en aplikation! Jeg tror ikke engang jeg ville betale 3000,- for det. aplikationerne koster jo fandme det hvide ud af øjnene idag! Her er et par eksempler :

Photoshop 6.0 DK - 9.400,-
Design Collection 4.0 - 11.000,-
Flash 5.0 - 5.000,-
Director 8.5 - 16.000 - 17.000,-

Også lige diverse Micrsoft´s apps til 3-4000,-

Jeg kan sagtens sætte mig ind i at folk IKKE gider betale for disse programmer! Jeg tør da også sige, at jeg har fået et par stykker af ovenstående programmer gratis. Det er simpelthen for dyrt!

No hard feelings hvis du downer 3D Studio Max gratis!
Avatar billede taskmgr Nybegynder
16. februar 2002 - 13:40 #23
De ved hvordan man tjener penge :o)

En af grundene til at priserne er så høje, har måske også lidt at gøre med piraterne? :o)

Jeg vil mere sige at det er bondefangeri at tage så mange penge for ram for tiden. Programmer osv. kan jo som i selv skriver, downes fra mange steder.

(Budget)
En pc = ca. 10.000,-
Software = ca. 45.000,-

det stemmer ikke helt overens :o)
Avatar billede a1a1 Novice
16. februar 2002 - 13:41 #24
det er da dyrt at købe programmer, hvis man bare skal "lege" med dem.

Men hvis du skal tjene penge på hvad du laver er fx. 5.000 kr til flash da hurtigt tjent ind....
Avatar billede geek1011 Nybegynder
16. februar 2002 - 13:51 #25
Jeg skal ikke tjene penge på det, har nemlig bare altid ønsket, at kunne lave fede 3D animationer.
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2002 - 13:55 #26
geek1011> Hvsi du bare var halvt så meget nørd som dit navn antyder ville du vide hvordan man skaffer sig nye programmer. Det gør man gennem sit netværk. Sine venner, bekendte, studiekammarater, kolleger, chatvenner osv. og om det er via nettet eller rent fysisk er underordnet.

Gennem min skole og mit arbejde kan jeg skaffe ALT, men det er ikke ensbetydende med at jeg gør det. Det er bare for at sige at eksperten nok er et af de dårligste steder at lede efter software.
Avatar billede geek1011 Nybegynder
16. februar 2002 - 13:59 #27
Jeg har også snakket med mine venner over ICQ om det, og har også fundet ud af, hvor det downloades.
Både over icq og email.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
16. februar 2002 - 14:24 #28
Tillykke med at du har venner. Hvad med at lukke?