Avatar billede webot Nybegynder
16. februar 2002 - 11:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Noget ala. Lotus QuickPlace

Hej

Er der nogle der kender et php system ala Lotus QuickPlace?

Avatar billede tipsen Nybegynder
16. februar 2002 - 12:06 #1
...muligvis, men ved ikke hvad Lotus QuickPlace er :-)
Avatar billede webot Nybegynder
16. februar 2002 - 12:43 #2
hvordan skal man forklare det....

Det er et system der giver en gruppe mulighed for at have fælles kalender, upload af filer som alle gruppe medlemmer kan hente osv. Altså et slags kalender / hold styr på ting system.
Avatar billede tipsen Nybegynder
16. februar 2002 - 13:25 #3
ahh - á la Novell's GroupWise!

Så ved jeg hvad det er, men kender ikke noget tilsvarende system i php...

Det nærmeste jeg kommer er at der findes kalender systemer - men kender ikke nogen der er så avancerede...
Avatar billede ullesan Nybegynder
16. februar 2002 - 16:51 #4
prøv eventuelt med MSN Communities hvor man har adgang til lige netop de ting du vil have!! Det er gratis, men ulempen er jo at man ikke selv kan definere layoutet!!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
16. februar 2002 - 16:57 #5
Prøv på www.groupcare.dk
Det er meget godt... Der kan du have fældes kalender, upload af filer, chat, og der er et godt inmeldessystem.. Hvis det er sådan du mener... Hver md før du så en status meddelelseom vilken filer der er blevet uploadet og hvem der har meldt sig ind... Der er også et rigtigt godt diskutions forum hvor du kan skrive i ved at sende en mail...

Er det sådan noget du er ude efter...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
16. februar 2002 - 17:00 #6
Jeg lavede engang siden: www.jazzpianoklubben.dk
Deres nyhedssystem kører over groupcare...
Jeg har så fjernet reklamen for dem så den blev lidt pænere..
Se under "Medlem af jazzKlubben"
Avatar billede webot Nybegynder
16. februar 2002 - 18:23 #7
>>nicklasb

hvordan fjerner man deres reklamer...?
Avatar billede webot Nybegynder
16. februar 2002 - 18:31 #8
DAAAAA

http://www.phprojekt.com
RIGTIG proff system :-)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
16. februar 2002 - 19:00 #9
Jeg kan se at du selv har fundet noget der er bedre... Men du kan bare højre-klikke på siden og klikke på vis kilde... Der står det..