Avatar billede jul Nybegynder
16. februar 2002 - 10:46 Der er 3 kommentarer

FOTOINDEX, med nr.

Hej.

Håber at der er en der kan hjælpe mig.

Efter jeg har fået digitalkamara ,vil jeg gerne printe index ud med små fotos, men jeg ville gerne at der kom et forløbene nr oppe i det ene hjørne, så var det jo lidt nemmer at finde ud af.

Håber at i kan hjælpe mig.

PÅ FORHÅND TAK.
Jørgen
Avatar billede rab Nybegynder
16. februar 2002 - 16:30 #1
med AcDsee kan du printe thumbnail-sider hvor billederne får nummer.
Se:
http://www.acdsystems.com/English/Products/ImagingProducts/ACDSee/ACDSee/index.htm
Der kan dowloades en gratis version.
Avatar billede jul Nybegynder
16. februar 2002 - 18:13 #2
Nu har jeg hente AcDsee v4.0,men jeg kan ikke finde hvordan jeg laver et index med nr.
Avatar billede jul Nybegynder
21. februar 2002 - 16:28 #3
ER DER VIRKELIG INGEN DER KAN HJÆLPER MIG ??? , JEG MÅ SIGE AT JEG HAVDE FORVENTE NOGET MERE FRA SÅKALDTE " EXPERTER " ,MEN OK , DER ER NOK BARE INGEN DER VED NOGET OG DETTE ????