Avatar billede jonatand Nybegynder
16. februar 2002 - 01:27 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Kylle - på jubii

Ahh, det var rart at de fik fjernet den kylle-reklame på jubii.
Er der nogen der har nogen anelse om hvad det koster at have den baggrund på en hel dag + 2 reklamer - fast HELE dagen?? Giv et bud?!

Virker det egentlig ikke lidt amatøragtigt at jubii lader deres baggrund skifte ud med kylle?? Det er da den grimmeste hjemmeside jeg har været inde på idag :o)
Avatar billede cool-wil Nybegynder
16. februar 2002 - 01:47 #1
100.000 ? det kunne jeg godt forestille mig det kostede.....
sikkert halv dyrt..
det var meget grimt, og som du selv siger virker det rimlig uprof at skifte design bare sådan..
Avatar billede maxium Novice
16. februar 2002 - 02:23 #2
mener de vil have 60.000 pr dag
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
16. februar 2002 - 08:56 #3
Jeg synes 60000 er billigt men det er nok der omkring
Avatar billede runeevers Nybegynder
16. februar 2002 - 12:43 #4
Nogen der har et screenshot af jubii i chicken-mode ?