Avatar billede retaxes Nybegynder
14. februar 2002 - 00:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

point og logge på Eksperten

Der er vel andre der har oplevet 2 dumme ting på eksperten, det ene er at man skal logge sig på blot efter et par timers fravær. Det er hvad jeg har oplevet for gud ved hvilken gang i dag.

Det andet er pointstillingen, jeg oplevede i dag at jeg var røget fra en 8 plads til en 10 plads samt at jeg skulle have 260 point ude.
Efter en opdatering røg jeg så op på en 9 plads, men de 260 point ude står der stadig.

Andre der har oplevet det?
Avatar billede maxium Novice
14. februar 2002 - 00:07 #1
næsten alle (jeg har)
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
14. februar 2002 - 00:09 #2
Jeg læste et sted at eksperten vidste om fejlen og den var rettet ??
/Michael
Avatar billede snowball Novice
14. februar 2002 - 00:09 #3
Avatar billede maxium Novice
14. februar 2002 - 00:09 #4
jeg lå på 719 plads men er røget hen til 1000 plads men fik point igen men likker stadig på nr 1000(dammit eksperten)
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. februar 2002 - 00:10 #5
Det bliver da noget af et oprydningsarbejde at få udredet det!

Til gengæld er Eksperten blevet hurtigere
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. februar 2002 - 00:11 #6
snowball> jeg har set siden!

Har du oplevet at dine point ikke passer mere?
Avatar billede snowball Novice
14. februar 2002 - 00:12 #7
Jeg er røget ned på en 16. plads og har også 260 point ude !

Snowball
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. februar 2002 - 00:13 #8
har i også oplevet at i skulle logge på uden grund?
Avatar billede snowball Novice
14. februar 2002 - 00:15 #9
Nope !

Snowball
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
14. februar 2002 - 00:23 #10
hmm jeg har også 260 point ude men har accepteret alle mine spørgsmål... nu er jeg røget helt ned på en 10.904. plads...
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
14. februar 2002 - 01:10 #11
jeg har også lige pludselig 320!! point ude, men min placeringer vist ikke værd at snakke om :).
Jeg synes det er værre at jeg er nødt til at kopiere min tekst, så jeg kan sætte den ind igen bagefter, da jeg skal trykke udfør 3 gange før den fatter at lægge mit indlæg på.

- Rod
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. februar 2002 - 01:38 #12
Det ordner sig åbenbart, nu har jeg ikke mere point ude og jeg skulle ikke logge mig på, så spm. lukkes med tak for svarene ;o)