Avatar billede sesam Nybegynder
13. februar 2002 - 23:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Domæne navne

Der fandtes engang på www.1klik.dk en funktion der når man tjekkede et domæne navn, og det var optaget, viste hvilke andre domæne navne vedkommende osse ejede. Findes den funktion på et andet site?
Avatar billede jensen_123 Nybegynder
14. februar 2002 - 00:01 #1
www.wannafind.dk klik på Domænetest
Avatar billede sesam Nybegynder
14. februar 2002 - 00:03 #2
Ja men den viser ikke de andre domainer personen ejer...
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
14. februar 2002 - 00:15 #3
http://www.askmysite.com/

Jeg mener den kan

/Michael
Avatar billede sesam Nybegynder
14. februar 2002 - 00:25 #4
Nej og det skal være en der kan med dk domæner
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. februar 2002 - 03:46 #5
Ikke den mest optimale måde, men på http://www.dk-hostmaster.dk/dkwhois.php?lang=da kan du skrive det navn som Registranten af domænet har. Så får du en liste med personer som hedder det, så kan du slå deres handle op derefter.
Avatar billede proboss Nybegynder
14. februar 2002 - 09:41 #6
--> bacardil på dk hostmaster side kan du kun checke danske domæner
prøv denne her http://www.secnet.dk/dom.php måske du kan bruge den
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. februar 2002 - 10:26 #7
proboss>

Ja, men hvordan forstår du ellers sesam´s kommentar her:

Nej og det skal være en der kan med dk domæner
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. februar 2002 - 10:27 #8
plus den tester du henviser til er en HELT normal en der kun kan vise et alm. whois opslag