Avatar billede keruberne Nybegynder
13. februar 2002 - 19:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Nedlukning, dvale, standby = blå skærm med fejl kode

Jeg har et kæmpe problem, min computer vil ikke altid lukke ned eller gå i standby eller i dvale, ligeså snart jeg sætter den til det ved at trykke på knappen på kabinettet eller keyboarded, begynder den at lukke ned, men så ligen inden det er fuldført kommer der en blå skærm med en kode som jeg ikke kan nå at opfatte, men det jeg lige når at fange er at der står starter lagring af fysisk hukommelse hvor efter systemet genstarter.

Hvad er der igalt?

Jeg har prøvet at skifte de fleste komponenter, men det hjælper ikke.

Mit system er Pentium 4 1800mhz
Asus P4S333 motherboard
Twinmos PC-2700 DDR 256 mb
Maxtor 30 gb
Seagate 40 gb
Quantum 2 gb
Asus 52X CD-Rom
Lite-On Brænder
CMD ata 100 kontroller kort
Daytona Geforce 2Ti
Fortissimo 2 lydkort
Rubytech 10/100 netkort
Xircom usb kort

Codegen 9001 med 300w PSU
Avatar billede yasw Nybegynder
13. februar 2002 - 19:51 #1
Hvilket OS kører du med?
Avatar billede keruberne Nybegynder
13. februar 2002 - 20:04 #2
Det er win 2000
Avatar billede muggemand Nybegynder
13. februar 2002 - 20:50 #3
Hvor meget plads har du fri på dit c-drev?
Avatar billede muggemand Nybegynder
13. februar 2002 - 20:52 #4
Har du prøvet at ændre størrelsen på sidefil??
Avatar billede karlslund Nybegynder
13. februar 2002 - 21:05 #5
Du skal starte med at gøre følgende:

Højreklik på "Denne computer", vælg "Egenskaber".

Skift til fanebladet "Avanceret" og vælg knappen "Indstillinger" under "Opstart og ..." (nederst)

Fjern afkrydsningen i feltet "Genstart automatisk".

Når du så får din blå skærm igen, stopper maskinen, og du fortæller hvad de første 5 linier er ...
Avatar billede keruberne Nybegynder
13. februar 2002 - 22:22 #6
Kmode_EXEPTION_Not_Handled
***Address BA405ABB base at BA3EC000, Datestamp 3c06dbbf - NV4_disp.dll

Starter Lagering Af Den Fysiske Hukommelse
Lagering Af Den Fysiske Hukommelse Fuldført, kontakt din Systemadministrator eller din tekniske supportgruppe
Avatar billede keruberne Nybegynder
13. februar 2002 - 22:22 #7
Sådan lyder koden
Avatar billede karlslund Nybegynder
13. februar 2002 - 22:27 #8
Hent nyeste nVidia drivere her:

http://www.guru3d.com/files/detonator/

Installér dem.