Avatar billede mad_iztar Nybegynder
13. februar 2002 - 19:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Geforce 2 TI 64 mb ddr m/tv-out

hvorn faen laer jeg et kabel så jeg kan smide en film ud over fjernsynet???
jeg tænker her på et kabel der går fra det der ps2 lign. stik på grafikkortet til scartindgangen på fjerneren!!
Avatar billede moonie Nybegynder
13. februar 2002 - 19:28 #1
Du skal vel kontakte din IT forhandler...
Avatar billede sif4ever Nybegynder
13. februar 2002 - 19:30 #2
Man kan købe sådan et stik hos en radio/TV forhandler.

Det er et stik der står ind i TV out og har et scartstik i den anden ende. Ret simpelt!
Avatar billede sif4ever Nybegynder
13. februar 2002 - 19:30 #3
Det var så et svar
Avatar billede mad_iztar Nybegynder
13. februar 2002 - 20:16 #4
hmm, det kommer jo ligsom an på hordan du ser på det....jeg er udemærket klar oer at jeg meget nemt kan gå ud og købe mig et kabel... men nu gik spørgsmålet nu en gang på hvordan jeg lavede et selv, og ikke hvor jeg kunne købe det!!! derfor ikke accepteret
Avatar billede sif4ever Nybegynder
13. februar 2002 - 20:21 #5
Du køber et scartstik hos en radio-TV forhandler, nu har jeg selv være elektronikmekaniker i flere år, så jeg vil blot sige dig, at det er masser af ledninger i sådan et kabelt, og du skal nok forhører dig rimeligt godt på emnet, fordi det er altså ikke bare som at samle en forlænger ledning.

Nu ved jeg ikke, hvor langt kablet skal være, men det skal nok være af en hvis længde, derfor vil jeg anbefale, at du køber et dyrt kabel, da det vil give den bedste billedekvalitet.