Avatar billede deleuran Nybegynder
12. februar 2002 - 21:21 Der er 3 kommentarer

Pinnacle studio version 7

Hvorfor kan jeg ikke installere driver til grabberkortet til Pinnacle studio version 7. Jeg kører med windows 2000. Når jeg prøver får jeg denne besked
" data is invalid " Er der nogle der kan hjælpe ?

Hvor kan jeg evt. downloade driverne ?
Avatar billede zoom Praktikant
18. februar 2002 - 15:29 #2
Hej chanoa

Har selv haft problemer med kortet . Der kan være en fejl i placeringen af skruerne på kortet, således at  kortet ikke går ordentlig ned i bussen. Prøv lige at tjekke det først !

Zoom
Avatar billede Noone Nybegynder
18. februar 2002 - 17:29 #3
Det skader ikke at opdatere drivere og software alligevel ;)

Men ja, alle kort skal mases HELT ned i slottet.. (Havde en maskine der ikke ville starte for noget tid siden, det viste sig, at jeg ikke havde fået sat rammene ordentligt i...)