Avatar billede fejehund Nybegynder
11. februar 2002 - 21:28 Der er 12 kommentarer

Printer med Virus

jeg har en Canon LBP-4u printer som ter sig mærkeligt. Den udskriver den samme side hele tiden. Jeg har prøvet alt muligt med den printer men intet virker. Kan den have fået virus? og kan man i så fald fjerne den?
Avatar billede blackie Nybegynder
11. februar 2002 - 21:32 #1
Selve printeren kan ikke få virus.
Avatar billede blackie Nybegynder
11. februar 2002 - 21:34 #2
Træk stikkene ud og annuller alle printerjob i kø, start forfra.
Avatar billede cdc Novice
11. februar 2002 - 21:35 #3
Den eneste printervirus jeg har hørt om er den fra golf krigen, så det er nok meget lidt sansynlig. Der er større sansynlighed for at din ram i printeren er gået død, eller at du har virus på din maskine der kan lave denne lille joke.....

/cdc
Avatar billede summer Mester
11. februar 2002 - 22:05 #5
Scan din pc med et af ovennævnte onlineprg. hvis du har mistanke ,:-)
Avatar billede fejehund Nybegynder
11. februar 2002 - 22:54 #6
ok, det har jeg gjort men det ser ikke ud til at virke, det kan også bare være den gamle printer skal skiftes ud, der er vist ingen grund til at reparere den.
Avatar billede fejehund Nybegynder
11. februar 2002 - 22:55 #7
lav et svar så du kan få pointene
Avatar billede mr-bob Nybegynder
11. februar 2002 - 22:58 #8
bare lige en notits:

nu skriver du ikke noget om at du har fjernet eller opgraderet driverne eller noget i den stil, men hvis der bare er en meget meget lillebitte forskel på to drivere, så ter printeren sig fuldstændig galt.

Bob
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
31. juli 2002 - 13:46 #9
>Den eneste printervirus jeg har hørt om er den fra golf krigen, så det er
>nok meget lidt sansynlig.

Der var ingen virus, men USA havde derimod fået diverse leverandører til at installere en radiosender i diverse følsomt udstyr, som man solgte til Irak. Derefter var det bare at flyve hen til kilden og bombe den...
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 17:17 #10
Luk please!
Avatar billede fejehund Nybegynder
23. december 2003 - 07:37 #11
mangler et svar
Avatar billede fejehund Nybegynder
15. februar 2005 - 20:03 #12
kan ikke give dig point summer når du laver en kommentar og ikke et svar....