Avatar billede pvo Nybegynder
10. februar 2002 - 16:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

cisco 806 død men alligevel gennemgang

min cisco 806 er temmelig død på dhch delen, men tillader dog trafik til adsl boksen, dvs jeg har kabler fra e net i router og kabel til adsl i router og skal bruge en opkaldsforbindelse for at komme "på".
TDC siger de ikke har set den fejl før mennn?
Avatar billede karlslund Nybegynder
10. februar 2002 - 17:31 #1
Hvis du har fået den med dit TDC/ADSL-abonnement, og den har en fejl, skal de rette fejlen på den.

Så er det sådan set lige meget at de (=den tekniker du har talt med) ikke har set fejlen før.

Men dvs. du kan ikke længere automatisk få en DHCP-adresse tildelt på dine computere på dit lokalnet, og det har tidligere fungeret?
Avatar billede pvo Nybegynder
27. februar 2002 - 15:46 #2
alt ok nu efter tdc sendte en ny router ellers tak