Avatar billede webot Nybegynder
10. februar 2002 - 10:59 Der er 4 kommentarer

Compaq også ny harddisk

Hej

Jeg har lige sat en ny harddisk i min compaq pc.... nu vil jeg køre det der quick restore noget.... jeg kørte det først en gang også kom der en fejl... prøvede igen men nu kommer den me dat jeg skaæ kontakte compaq servise...

Jeg fdiskede den ny disk til en partition, også kom der windows på... også prøver jeg med det der compaq flaf...

HJÆLP HVAD GØR JEG????
Avatar billede spocky Nybegynder
10. februar 2002 - 23:04 #1
er dit problem at du ikke kan få et styresystem ind på computeren
Avatar billede spocky Nybegynder
10. februar 2002 - 23:06 #2
eller er dit problem at du vil have den til at køre quik restore ind på hdd
Avatar billede spocky Nybegynder
10. februar 2002 - 23:10 #3
lav fdisk igen med en patition husk at se om den bliver som aktiv
genstart så  og formater din nye partition og prøv så igen med den der restore cd
Avatar billede spocky Nybegynder
16. februar 2002 - 23:54 #4
hallo du