Avatar billede foodprocessor Nybegynder
10. februar 2002 - 00:35 Der er 5 kommentarer

Input --> MP3

Jeg har en nice lille båndoptager tilsluttet min mic-adgang i mit lydkort... Jeg skal nu have spillet det over i en MP3-fil, men inden ville jeg gerne lige rette inputtet lidt til, så der ikke er en lang periode midt i, hvor der bare er nogle der snakker...

Hvilket program kan jeg bruge til at optage det med, redigere i det, og gemme det som en MP3-fil..?
Giv også gerne et link til hvor det kan downloades...
Avatar billede -simon- Nybegynder
10. februar 2002 - 00:38 #1
Cool Edit der er ikke nogen trail af det, og jo men man kan ikke gemme i den :(
Avatar billede foodprocessor Nybegynder
10. februar 2002 - 00:41 #2
Det er jo ikke lige det jeg søger ;o(
Sorry
Avatar billede hanloven Mester
10. februar 2002 - 01:56 #3
Jeg mener helt bestemt at du kan optage MP3 filer direkte via Adaptec Easy CD creator's SpinDoctor.... Men jeg er ikke helt klar over om du kan klippe i den i programmet.
Avatar billede -simon- Nybegynder
10. februar 2002 - 13:59 #4
du kan også optage til mp3 med music match jukebox dog ikke redigere dem www.musicmatch.com
Avatar billede binde Nybegynder
11. februar 2002 - 04:35 #5
Sikkert en lidt omstændig omvej, men med Nero 5.0 har du mulighed for at klippe og slette dele af et nummer inden du brænder det.

Sidder ikke ved min egen kværn så kan ikke lige huske hvordan. Kan du ikke hitte det så skriv til mig.