Avatar billede oasen Nybegynder
09. februar 2002 - 22:26 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Opløsning ved brug af 2 skærme

Jeg har et Radeon VE5159 med TV-out, der er tilsluttet via Svhs til mit 100Hz Sony TV.
Kvaliteten er helt i top med opdateret driver fra XP.
Men jeg kan kun få et godt skærmbillede på monitoren ved 800x600.
Sætter jeg den til 1024x768, hvilket jeg foretrækker, kan jeg ikke fylde hele monitoren ud. Jeg får simpelthen ikke lov til at resize skærmbilledet så meget at det fylder HELE monitorskærmen.

Jeg har sat begge skærme til default, idet at jeg ikke kan få media (bl.a. DVD) frem på TV´et, hvis dette sættes til "secondary screen" og billedet fra monitoren blot bliver kopieret over.

Har set nogle små programmer og andet software til brug ved TV-out. Er der f.eks. noget af dette, der kunne afhælpe problemet, så jeg kan sætte opløsningen på monitoren et trin op?
Avatar billede oasen Nybegynder
09. februar 2002 - 22:28 #1
Vender tilbage kl. 3.30... Håber på nogle nyttige svar :)
Avatar billede bongobride Nybegynder
09. februar 2002 - 22:37 #2
den maksimale opløsning kan kun være 800x600
Avatar billede -simon- Nybegynder
09. februar 2002 - 22:57 #3
er det ikke lige meget da film for det meste køre 320*xxx ????
Avatar billede oasen Nybegynder
10. februar 2002 - 03:13 #4
Nej, det er ikke ligemeget, for nu laver jeg jo også andet på min pc end at se film, og så er det jo rart, at monitorens opløsning er lidt højere, ik´!!