Avatar billede guiron Nybegynder
09. februar 2002 - 12:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netscape 6.X

Hej Admin

Nu er der jo flere end mig der er glade brugere af Netscape, og efter der er kommet nyt design kan man ikke just sige at vi kan benytte os af den browser mere.
Søg knappen i toppen er væk, og man kan ikke minimere / maximere de forskellige menuer..
Er det ikke noget i kan få ordnet så man kan glæde sig ved at bruge sin yndlingsbrowser??

Men ellers ser det ud til at køre.. :)

/Guiron
Avatar billede admin Novice
09. februar 2002 - 12:33 #1
det er ikke noget vi når at lave indenfor kort tid, men ville nogen hjælpe os med at omskrive vores JavaScript ville det være en stor hjælp.
Avatar billede guiron Nybegynder
09. februar 2002 - 12:45 #2
Okay.. Mange tak..

Rart at vide at i ønsker at få det til at fungere. Desværre bliver Netscape mere og mere upopulært over det meste. :(

Også synd for dem der kører Linux / Mac.
Avatar billede stigc Nybegynder
09. februar 2002 - 14:59 #3
admin>> søgefeltet ligger i TR feltet i en tabel. Det kunne jo rettes til at ligge i TD feltet, så HTML'en blev korrekt, og selv Netscape vil vise den.....

og den blå tekst på den blå baggrund, f.eks i top10, må også være mulig at ordne...