Avatar billede rmp Nybegynder
07. februar 2002 - 22:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ikoner forsvinder i opstart

De programmer jeg har til at starte automatisk og som skal lægge sig i bundlinien viser ikke deres ikoner. Programmerne kører men deres ikoner kommer bare ikke frem.... Hvad skal jeg gøre???

rmp
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. februar 2002 - 22:23 #1
er det systray du snakker om? du ved: ved siden af uret? Der skal du vist nok ind i registreringsdatabasen og pille for at få det til at virke...
Avatar billede rmp Nybegynder
07. februar 2002 - 22:27 #2
jepper men hvad skal jeg pille ved?? der står jo meget...
Avatar billede diggy Nybegynder
08. februar 2002 - 07:16 #3
1. Højreklik på proceslinien.
2. Vælg properties.
3. Fjern hakket i "Hide inactive icons".
Ydermere, kan du så gå trykke på knappen "Custom" og selv vælge "behavior" for hvert element (always show, always hide eller hide when inactive).

Håber du kan bruge det til noget.
Avatar billede rmp Nybegynder
08. februar 2002 - 08:47 #4
Det ved jeg godt man kan... men ikonerne ligger selv ikke under inaktive ikoner... de findes bare ikke... men i joblisten siger de kører, og de åbner da også foran øjnene på mig, men der er bare ikke noget ikon i systray...
Avatar billede sukos Juniormester
08. februar 2002 - 08:48 #5
Så er det vel programmet som skal indstilles til at vise et ikon?
Avatar billede rmp Nybegynder
08. februar 2002 - 17:50 #6
DET ER DET, GD!!!!!!!!!!
Og når jeg genstarter det er ikonet i systray....
Avatar billede rmp Nybegynder
08. februar 2002 - 17:51 #7
Genstarter programmet, altså...
Avatar billede rmp Nybegynder
20. april 2002 - 12:21 #8
Damn.... der er ingen der kan svare