Avatar billede roar Nybegynder
07. februar 2002 - 20:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forskellen på Win98 og Win98SE ?

Hvad er forskellen mellem Windows 98 og Windows 98 Second Edition?

Kan man opdatere en Windows 98 med data fra Microsofts websted så man får en Windows 98 der svarer til hvis man havde installeret Windows 98SE ?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
07. februar 2002 - 20:46 #1
Forskellen er i grove træk øget stabilitet, hvilket ikke kan hentes fra Microsofts websted. Grunden til at man udgav 98 SE var de mange problemer i den første udgave. Dermed siger jeg ikke at alle fejlene er rettet i 98 SE, men der er ikke så mange som i den første udgave.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. februar 2002 - 20:48 #2
Ikke helt - men du kan komme meget tæt på at win98 indeholder det samme som win98se :)
Kan ikke huske hvad forskelle der er - men det er ikke mange :)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
07. februar 2002 - 20:48 #3
Men hvis det bare er de medfølgende programmer (f.eks. en nyere version af Medieafspiller) kan disse sagtens hentes fra nettet.
Avatar billede roar Nybegynder
07. februar 2002 - 21:12 #4
Fandt selv svaret her efter jeg havde spurgt:
http://www.microsoft.com/danmark/Products/Windows/windows98_2.asp

Og man kan ikke downloade Deling af internetforbindelse. Og stabiliteten som fiskesuppe nævner tvivler jeg også på at man kan patche sig til.
Tak for svarene.