Avatar billede admire Nybegynder
07. februar 2002 - 14:15 Der er 8 kommentarer

ACD

Jeg bruger ACDSEE Classic til at se mine billeder med fordi det er sådan en dejlig orden..men for et par uge siden gik den helt amok og nu også efter jeg har afinstaleret er alle mine JPG filer lavet op. Så jegikke kan se dem. Istedet for det normale JPG Ikon er det en slags bøjet papir som logo. Og alle billede lige meget normal størrelse Fylder 13 kb

HJÆLP
Avatar billede disky Nybegynder
07. februar 2002 - 14:20 #1
Det lyder meget som om du har haft en VIRUS på besøg.

Installer omgående et Anti Virus program.

F.eks. Norton Antivirus, som er et af de bedste.
Avatar billede admire Nybegynder
07. februar 2002 - 14:51 #2
Jeg har Norton...og har kørt en scanning af harddisken 5-6 gange sinde problemet er opstået......senest i går aftes
Avatar billede admire Nybegynder
07. februar 2002 - 14:52 #3
Mine BMP filer virker fint...hvordan ændrer jeg mine JPG filer til BMP
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2002 - 15:03 #4
Jeg lytter lige med, da jeg oplever noget lignende. Jeg gik udfra, at der var problemer med "file association" til .jpg, men det hjalp ikke, at jeg sikrede mig, at .jpg er associeret til acdsee.
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
07. februar 2002 - 16:02 #5
ikonet med det bøjede papir er .vbs filer.
som regel kreeret af virusser som Nimda m.m.
de bliver kaldt det samme som billede filerne, for at lokke brugerne til at dobbelt-klikke på dem.
det er også derfor de alle fylder lige meget, det er fordi det er de samme filer.
Avatar billede admire Nybegynder
07. februar 2002 - 16:09 #6
hvordan reparerer jeg det?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
08. februar 2002 - 08:02 #7
opdater din anti-virus
den burde fange .vbs filerne
Avatar billede admire Nybegynder
20. april 2002 - 17:11 #8
ba