Avatar billede kixx Nybegynder
06. februar 2002 - 08:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Live streaming!!!

Hej der du, jeg vil bare vide om der nogle af jeg drenge der ved om man kan kopier live stream video fra nettet, ned på sin computer. og hvad man skal bruge for det.

M.V.H. KixX
Avatar billede Noone Nybegynder
06. februar 2002 - 09:18 #1
Hmm... Det er da brud på copyright.... Men ok det kan lade sig gøre.
Avatar billede kixx Nybegynder
06. februar 2002 - 09:19 #2
hved du hvordan??
Avatar billede hoejrup Nybegynder
06. februar 2002 - 11:31 #3
1. Du kan hente dem fra din cache, hvis det er en quicktime film. Men det
forudsætter at du anvender en Netscape browser.
2. Du kan anvende et screen capture program: http://eduscapes.com/tap/topic7.htm

Realplayer er beskyttet, så du ikke kan anvende et screen capture program

Men husk at det er ulovligt at distribuere både fysisk og på internettet.

/per
Avatar billede outsider Nybegynder
07. februar 2002 - 11:30 #4
Hvilken filtype drejer det sig om?+
Avatar billede lrd Nybegynder
12. marts 2003 - 09:06 #5
kixx du afslutter jo ikke dine spørgsmål alligelvel så lad være med at hjælp drengen. Du er anmeldt kixx
Avatar billede kixx Nybegynder
21. marts 2003 - 11:01 #6
Hmmmm!!!