Avatar billede mariegaard Nybegynder
05. februar 2002 - 20:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med Stofanet forbindelse

Hej!

Jeg har et stort problem med min stofa forbindelse.

1. For det mese skal jeg kalde op/logge på (starte login-programmer) 10-15 gange, før jeg kan logge på og uret starter.

2. Jeg mister tit forbindelsen mens jeg surfer, og skal prøve 10-15 gange igen, før jeg kan komme videre.

jeg bruger StofaConnection 2.1

Der er 75 points til et svar, som hjælper.

/Mathias
Avatar billede klatten Nybegynder
06. februar 2002 - 15:50 #1
du har oprette spm 2 gange http://www.eksperten.dk/spm/168675
Læg selv et svar her og accepter det. Så er dette spm lukket!
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
18. juni 2002 - 15:29 #2
lukket