Avatar billede expert Nybegynder
12. maj 2000 - 15:19 Der er 8 kommentarer

bærbar computer

Jeg er en dreng på 14 år der skal have købt mig en bærbar computer så jeg både kan tage den med mig alle steder også
spille spil på den, men kan jeg sætte et 3d-grafik kort i en bærbar computer?
Skriv til mig på: skovmos@nielsen.ms
hvis du vil besvare mit spørgsmål, da jeg ikke altid er inde på eksperten.dk
Avatar billede lillebror Nybegynder
12. maj 2000 - 15:34 #1
Nej det er ikke muligt at montere et grafikkort i bærbar computer
Avatar billede kmx Nybegynder
12. maj 2000 - 15:47 #2
Hvad har det med Delphi at gøre???
Avatar billede lrj Nybegynder
12. maj 2000 - 20:53 #3
kmx - har du aldrig hørt om bærbar delphi? ;)
Avatar billede usk Nybegynder
23. maj 2000 - 23:20 #4
man kan hvis man har en docking station,
men det har vist intet med Delphi a gøre :))
Avatar billede cyberskovmos Nybegynder
24. maj 2000 - 08:14 #5
Jeg har lige købt mig en bærbar computer, og der var faktisk et 3d grafikkort i den. Jeg ved bare ikke hvor man kan købe delphi henne, så er der ikke lige nogen der vil fortælle mig det?
Skriv til mig på: skovmos@nielsen.ms
Avatar billede usk Nybegynder
25. maj 2000 - 02:39 #6
http://www.ravenholm.dk/
og søg efter Delphi
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2002 - 12:49 #7
flyttet fra delphi til hardware

john_stigers - coadmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2002 - 12:49 #8
Potent bærbar fra Aldi

Aldi i Tyskland sælger fra den 22. maj en vild og voldsom bærbar computer til 1799 euro, under 14.000 kroner. Aldi har tidligere haft stor succes med at sælge billige, kraftige computere i både Danmark og Nordeuropa. Den nye bærbare optræder kun på Aldis tyske hjemmeside, så det vides ikke om danskerne får adgang til at købe den lokalt.

Aldis nye bærbare er med sin 2GHz Pentium 4 processor, DVD-brænder og en masse andre features ganske enkelt en af de vildeste bærbare på markedet, og det til en pris der ikke matches af nogle konkurrenter overhovedet.

Aldi siger ikke noget om hvor mange computere de udbyder til salg, men understreger at tilbuddet kun er for en begrænset periode. Tidligere har Aldis billige computere nærmest været revet væk samme dag de blev sat til salg.

http://www.1klik.dk/itsektion/nyheder/nyhed.asp?id=6243&type=nb