Avatar billede reg_guy Nybegynder
05. februar 2002 - 15:45 Der er 4 kommentarer

Server?

Ok, jeg har nu lavet en hjemmeside der skal lægges ud på en server. Den ligger i øjeblikket på:
http://www.netby.dk/Oest/Nostromovej/112/ (optimal opløsning: 1152x864)

Men eftersom at Netby lige har været nede, så ville jeg gerne have en anden gratis server uden bannere eller popup (ikke friserverplads.dk).

Serveren må meget gerne have FTP support!

[U-Z]ZerreZ
www.clan-uz.cs.nu (den samme som netby)
Avatar billede hojben Novice
05. februar 2002 - 15:46 #1
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
05. februar 2002 - 15:47 #2
Kom til mig i superleg

Mail mig på ricky@romdata.dk
så finder vi jo nok ud af det

MC
Avatar billede reg_guy Nybegynder
05. februar 2002 - 21:49 #3
hmmm, det meste af det på internetplads.dk er ikke helt gratis.
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2003 - 11:39 #4
skal her ikke lukkes ? og hvis du stadig ikke har fundet noget så tjek

www.frip.dk
www.amok.dk
www.frac.dk
www.h4f.dk

nok? :o)