Avatar billede 2000problem Nybegynder
05. februar 2002 - 14:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Webcam server

Er der nogen der kender et sted hvor jeg kan have mit webcam til at uploade til??

Det skal naturligvis være gratis, og det skal heller ikke bare være et trial medlemsskab.....
Avatar billede zero-hero Nybegynder
05. februar 2002 - 14:33 #1
Jeg er med på en kigger!!
2000problem>> Hvilket webcam bruger du.. Da jeg er på vej ud for at købe et!?? Altså kan du anbefale et?
HYGGE

\Zero-Hero
Avatar billede 2000problem Nybegynder
05. februar 2002 - 14:35 #2
Jeg har bare et helt billigt et, så det er ikke super godt, men jeg ved ikke lige hvad jeg skal anbefale dig!
Avatar billede deacon Nybegynder
05. februar 2002 - 14:35 #3
har du Logitect? Så hører der software med, og hvis du har opdateringen til XP så laver den selv en URL for dig hvor du kan se den uploader til...
Avatar billede nuki Nybegynder
05. februar 2002 - 14:42 #4
Du kan bare bruge nogen af de gratis servere der er.
Hvis de bare ikke har en mb begrænsning pr måned.

-Nuki