Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2002 - 13:56 Der er 1 løsning

Spray i 3D Studio Max

Hej!

Jeg har lige et par spm til sprays, da jeg lige er begyndt med 3ds max.

Hvordan får jeg min spray til at optræde i min rendering? Jeg kan ikke se den, kun de andre objekter.

Hvordan får jeg et andet materiale lagt på min spray? Den skulle gerne minde om halen på en komet, men det...bum bum *G*

Når jeg eksporterer som en *.3DS fil hvad så med mine textures og billeder? Følger de med eller?

Jeg vil nemlig gerne kunne arbejde med den samme fil herhjemme og på skolen.

Tag evt. et kig på www.divxit.dk/test.3DS for at se hvad jeg mener. Det er en 3DS Max fil :)
Avatar billede convincing_john Nybegynder
05. februar 2002 - 14:23 #1
Du kan muligvis ikke se dine partikler fordi de er for små - ændr deres size

Hvis du vil lægge et andet materiale på din spray, skal du bare åbne material-browser og drag-and-drop det ønskede materiale hen over sprayen. Hvis du vil lave det som en hale på en komet, kan du også bruge combustion (ligger under render->environment).