Avatar billede tommyholm Nybegynder
04. februar 2002 - 20:46 Der er 6 kommentarer

Er mit Geforce stået af??

Jeg har et Geforce 256 kort. Når jeg har brugt det i ca 5 minutter bliver skærmen mørkere og mørkere og begynder at flimre lidt. Til sidst bliver skærmen helt sort! Det er som når kontrasten er skruet helt ned.

Er kortet stået af eller findes der en løsning?

Hjælp mig! - jeg kører med et skod TNT2-kort
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. februar 2002 - 21:16 #1
det kan lige så godt være din skærm der er syg!

har du prøvet med et andet kort, eller prøvet det syge kort i en anden maskine.

Har det syge kort en blæser der evt. er stået af
Avatar billede nonick Nybegynder
04. februar 2002 - 21:53 #2
syns også det lyder som skærmprobs. :(

Siger din skærm en mærkelig knitre lyd?
Avatar billede tommyholm Nybegynder
04. februar 2002 - 22:46 #3
Jeg har prøvet kortet i en anden PC, og min skærm virker fint med andre kort. Skærmen sagde vist nogle små knitrelyde ved det syge kort.
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. februar 2002 - 23:34 #4
har du garanti på det kort så få det byttet omgående, det er defekt, kan du roligt regne med.
Avatar billede tommyholm Nybegynder
05. februar 2002 - 08:23 #5
Det er vist for sent med garantien. Kortet er over 1,5 år.
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. februar 2002 - 10:10 #6
de er da heldigvis også faldet drastisk i pris, samtidig med at ydelsen er gået i vejret, mere ram etc.

Se priser på www.edbpriser.dk