Avatar billede kludder Nybegynder
04. februar 2002 - 16:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Simpel flash script

Hejsa Jeg har et lille problem med en flash fil. som jeg meget gerne vil have en lille script til, når jeg flytter musen hen over en firkant, skal den fade over til blank, fjerner jeg musen inden den er færdig, skal den stoppe der og fortsaææte når musen er henover igen §:) Når den er helt blank skal den blive der §:)

Jeg har løst det uden script, men så skal der edermanme tastes noget ind da hver lille firkant er en movie med en knap over, de skal skal hver især så have sit navn, og er der nu 300 firkanter, så skal der tastes lidt for meget.

Jeg har set det kan lade sig gøre "rimeligt simpelt" men lidt script §:)

Det jeg har lavet ligger her

www.3diva.dk\experten\prikker_test.fla
www.3diva.dk\experten\prikker_test.swf

PFH Tak §:)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. februar 2002 - 16:45 #1
links døde
Avatar billede lingoman Nybegynder
04. februar 2002 - 16:54 #2
Jeg kan heller ikke hente dem...
gider du at sende dem til mig ?
Hvordan skal de 300 firkanter arrangeres ?
Avatar billede lingoman Nybegynder
04. februar 2002 - 16:55 #3
ups!  geo@lingoman.dk
mvh geo
Avatar billede lingoman Nybegynder
04. februar 2002 - 16:57 #4
du taler jo dameriansk !!  Welkommen ;)
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
04. februar 2002 - 16:58 #5
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
04. februar 2002 - 17:01 #6
oops, der var en lille fejl...
hvis du har hentet dem, så gør det lige igen, det er rettet.
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
04. februar 2002 - 17:02 #7
nåh ja, fejlen i linket er bare "experten" skal være "eksperten"
Avatar billede lingoman Nybegynder
04. februar 2002 - 17:04 #8
doh ;)