Avatar billede casm_ Nybegynder
03. februar 2002 - 19:43 Der er 9 kommentarer

photoshop...ligsom dette billede

er der nogen der kan gi mig en lille opskrift på hvordan jeg laver et billede ligesom dette:

http://activedeveloper.dk/aspdigital/kapitel2/eksempler/upload_access.asp?id=379

evt hvilken plugin der kan klare det, jeg har prøvet eyecandy4000, corona filter, men det kommer slet ikke i nærheden af dette....
Avatar billede pspskolen Nybegynder
03. februar 2002 - 19:48 #1
Det hjælper vel ikke dig ret meget at fortælle, at du kan få denne effekt via "gaussian blur" i Paint Shop Pro :-)

/Alice
Avatar billede casm_ Nybegynder
03. februar 2002 - 19:51 #2
nej, men hvis gider lave et i psp i dimentionerne 650x260 bg=#6699ff , og sende det til casm_@sol.dk , ville det hjælpe ;-).

hvis du gør det vil jeg gerne ha det som png24...
Avatar billede pspskolen Nybegynder
03. februar 2002 - 20:11 #3
Samme farver ???
/Alice
Avatar billede pspskolen Nybegynder
03. februar 2002 - 20:12 #4
Undskyld, jeg glemte at se mig for ....Har hittet farven

/Alice
Avatar billede prodic Mester
03. februar 2002 - 20:16 #5
Casm_->Kig evt. på www.prodic.dk ->Tutorials ->Sprængt tekst/Sprængt tekst 2

Så kan du lege lidt med det.
Avatar billede pspskolen Nybegynder
03. februar 2002 - 20:20 #6
Jeg får desværre ikke tid, før i morgen, blev i dette øjeblik kaldt på arbejde ........Hvis ikke du finder en løsning, så kikker jeg gerne på det i morgen /Alice
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. februar 2002 - 10:58 #7
tegn en cirkel eller en firkant, gå i filtre og vælg blur, radial blur, zoom effekt med indstillingen "best" - derefter vælger du en smule blur, gausian blur, måske en frekvens på 0.5
Avatar billede prodic Mester
04. februar 2002 - 14:51 #8
Man skulle jo lege lidt.

Du kan gøre det ved, at oprette et layer med en sort baggrund. Opret så et nyt layer og tegn en vilkårlig figur med Lasso-værktøjet. Fyld den ud med en hvid farve.
Deselect figuren og vælg Gausian Blur med en indstilling omkring de 20(+/-). Vælg så Disort->Ripple og en HØJ indstilling. Så vælger du Radial Blur med Zoom - så har du stregerne. Det kan du så gøre et par gange hvis effekten skal være mere markant.
Ønsker du lidt farve - så skulle det også være til at finde ud af.
Avatar billede claus_jac Nybegynder
01. marts 2002 - 12:09 #9
Så vidt jeg kan se, så er det mulligt at følge noget af en tutorial på www.shadowness.com De har sågar en PS action til det!