Avatar billede bodhisatva Nybegynder
03. februar 2002 - 19:16 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

find password?? hvor??

Jeg står og mangler mit password til at logge på som mig selv (som Adm.) men hvor finder jeg mit password så jeg evt. kan ændre det??
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. februar 2002 - 19:21 #1
Du kan kun finde password ved at force passwordfilen men et hackerværktøj (downloadet fra nettet)
Du kan ændre alle password i kontrolpanelt - Bruger og adgangskoden. derefter fjernet du den bruger der skal ændres, opretter ham igen med et nyt password
Avatar billede monmathiesen Nybegynder
03. februar 2002 - 19:22 #2
Du kan ikke finde det (ikke på en lovlig måde).

Du bliver nød til at bruge som Microsoft siger a third party software,
til at ændre Adm passwordet.

Næste gang opret en brugere (inde under kontrolpanel) hvor du kan angive
digselv adm retigheder.
Avatar billede sanker Nybegynder
03. februar 2002 - 19:24 #3
tryk Ctrl + Alt + Delete....

tryk på knappen Skift Adgangskode...så skulle den være der :o)
Avatar billede sanker Nybegynder
03. februar 2002 - 19:25 #4
Hmm.... jeg læste vist lidt for hurtigt..... har du glemt din kode ?....Damned...den var sku slem
Avatar billede bodhisatva Nybegynder
03. februar 2002 - 19:35 #5
Ok, så har jeg sat min pc til at starte op med automatisk at gå ud fra det er mig der logger på. Hvordan ændrer jeg måden hvorpå jeg booter, så jeg skal indtaste password osv. for at starte???
Avatar billede monmathiesen Nybegynder
03. februar 2002 - 19:40 #6
Indstillinger > Controlpanel > Brugere og adgangskoder
sæt flueben i Brugerne skal angive adngangkoder for at bruge

Log af > log på > tryk ctrl + alt + delete > skift adgangskoder.

Er det det du vil ???

P.S.: Du skal kende admin passwordet for at ændre det ...
Avatar billede bodhisatva Nybegynder
03. februar 2002 - 19:45 #7
takker
Avatar billede the_magician Nybegynder
06. februar 2002 - 16:44 #8