Avatar billede tumpez Nybegynder
03. februar 2002 - 02:59 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

Det unikke webhotel?

Skal have fundet mig et nyt webhotel og har følgende krav:
-PHP
-MySQL
-Mindst 5 pop3 adresser
-Mindst 20 mb plads
-Ubegrænset trafik, email aliases/forwards, DNS forwards og sub adresser (eks. = mums.test.dk)
-Linjekapacitet på over 50 mbit (vil være sikker på at den er 100% stabil)

Findes det? Og hvilken prisklasse kommer det så til at ligge i ?
Avatar billede casm_ Nybegynder
03. februar 2002 - 03:13 #1
http://www.dht.dk

de har 2x34Mbit linier, og samtidig er deres priser ganske konkurencedygtige...

de har en admin hvor du selv styrer dine subdomæner, mail og DNS
Avatar billede tumpez Nybegynder
03. februar 2002 - 03:16 #2
De ser gode ud ja, men man skal op i en ret høj prisklasse før de understøtter MySQL :/ ( WebPakke2+ - 84 kr. / måned  <-- eks. moms)

Ved godt at det er hårde krav jeg har sat, men kigger efter noget lidt billigere :=)
Avatar billede casm_ Nybegynder
03. februar 2002 - 03:20 #3
du finder ikke en der er lige så god, og stabil for de penge...
husk at du altid for hvad du betaler for...
Avatar billede tumpez Nybegynder
03. februar 2002 - 03:21 #4
Det skal du nok have ret i :)
Avatar billede tumpez Nybegynder
03. februar 2002 - 03:22 #5
Men vil lige se om der ikke er andre muligheder ... ?
Avatar billede manon Nybegynder
03. februar 2002 - 03:57 #6
Hvad med at være kreativ og prøve noget helt nyt : http://www.cliche.dk *s*
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
03. februar 2002 - 09:04 #7
kig på www.wannafind.dk
De kører MySQL tilen billig pris...
og  generelt er de MEGET stabile... har endnu ikke været nede de sidste 8måneder mig bekendt...

Genrelt har de meget billige priser.

//Xi-Craxy
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
03. februar 2002 - 09:05 #8
ønskes derspecialbehandling, skal de kontaktes over telefon
Avatar billede tumpez Nybegynder
03. februar 2002 - 14:20 #9
Synes at wannafind ser fornuftige ud. Det eneste jeg kan se som et minus, er at man skal betale for subdomains. Ellers ser det rigtig godt ud!
Avatar billede tumpez Nybegynder
03. februar 2002 - 14:48 #10
Manon: Det ser KANON billigt ud Cliche.dk, men hvordan kører PHP under Windows?
Avatar billede jonatand Nybegynder
03. februar 2002 - 14:51 #11
wannafind:
Uptime / downtime på Linux server: 4992:46 / 0:00 min
Uptime / downtime på Linux FTP: 4977:57 / 15:24 min

Kan anbefales!
Avatar billede jonatand Nybegynder
03. februar 2002 - 14:52 #12
5,- for et subdomæne om måneden. Er det ikke nogenlunde det samme som "Gratis"?! :o)
Avatar billede professoren Nybegynder
04. februar 2002 - 12:04 #14
Jeg tror med en liniecap. på 50 mbit, og ubegrænset trafik!! at det bliver svært med en
.dk adr!! (t1 linie = 1.5 mbit!!)
PHP, mySQL, 5 pop-3 email adr, forwarding og aliasing er derimod ikke svært
at finde i DK for rimelig penge, jeg har allerede svaret denne spørgsmål andetsteds.

Så, skal det være i DK, eller må det godt være udenfor?
Avatar billede professoren Nybegynder
04. februar 2002 - 12:07 #15
Vedr DK webhotteller med support for: PHP, ASP, mySQL, og < 20MB
plads, er der kun 2 gratis sites i DK:

freepaq.dk
oldgame.dk

Derimod, er der flere betalingssites, men det er stadig en problem med en
50 mbit linie!!
Avatar billede tumpez Nybegynder
04. februar 2002 - 15:46 #16
Tak for hjælpen. Synes generelt, at folk er gode til at komme med løsninger, her på eksperten.dk!
Avatar billede webben Nybegynder
04. februar 2002 - 15:47 #17
Avatar billede freestyle Nybegynder
04. februar 2002 - 15:49 #18
50 mbit!!!!!!

Hvad fanden skal du bruge en sådan linie til :-)

Bare nysgerrig :-)
Avatar billede circles Nybegynder
04. februar 2002 - 19:39 #19