Avatar billede hono Nybegynder
02. februar 2002 - 21:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mistet kode-nummer

Jeg har ufrivilligt fået slettet mit lademanns multimedia leksikon 97 fra min computer. Vedlagt var på en lille lap papir et såkaldt kode-nummer, der skal bruges ved installationen. Det har jeg *selvfølgelig* smidt væk. Hvad så? Er det bare synd eller kan jeg få det installeret på en anden måde eller finde dette kode-nr. på cd'en evt.?

Hono
Avatar billede hojben Novice
02. februar 2002 - 21:18 #1
Ring til lademann...
Avatar billede hono Nybegynder
02. februar 2002 - 21:20 #2
Ja det havde jeg også tænkt mig at gøre. Men det haster virkeligt meget, så derfor søger jeg en, der kan hjælpe mig her på eksperten med samme.

Hono
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. februar 2002 - 21:36 #3
Du er nødt til at vente. Udveksler du "kodenumre" her
på eksperten.dk bliver du, og den der svarer, slettet
øjeblikkeligt, da der ikke er nogen mulighed for at
kontrollere om der er tale om ulovligt software.
Avatar billede hono Nybegynder
02. februar 2002 - 21:54 #4
erikjacobsen >> Okay det er jeg helt med på. Jeg synes bare det er utroligt at lademann bare vedlægger en lille åndsvag seddel, der er dømt til at forsvinde. Jeg ville forvente at koden også var at finde på andre måder.

Hono
Avatar billede the_wurm Nybegynder
02. februar 2002 - 23:03 #5
kan du ikke gå ind i registreingsdatabasen og finde den der....
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. februar 2002 - 23:17 #6
Det er bestemt ikke sikkert at Lademanns udviklere helt
tilbage i 1997 vidste hvordan man, efter Microsofts mening,
skulle bruge registreringsdatabasen. Men hvis den er der, skulle
programmet jo køre. Er det mon ikke fordi det skal installeres
på en ny computer ??
Avatar billede hono Nybegynder
02. februar 2002 - 23:26 #7
nej, sagen er den at jeg har fået formateret min harddisk ved et uheld, kan man vel kalde, og nu skal indstallere mine programmer igen. Så det er den samme comp, men det hele er slettet, og jeg må begynde fra bunden

Hono
Avatar billede hono Nybegynder
05. februar 2002 - 15:07 #8
lukker