Avatar billede moebiuz Nybegynder
02. februar 2002 - 19:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

directX 8.1 vs. Pinnacle DV200

Hej
jeg har Pinnacle DV200, og det kørte også fint indtil i dag hvor jeg installerede DirectX 8.1.
Når jeg captur, bliver billedet grumset, og lyden er forvrænget.
Hvorfor?
Jer er ikke 100% sikker på at det skyldes DirectX, men det er den eneste grund jeg umiddelbart kan finde.
Er der nogle indstillinger jeg skal ændre eller hvad?

Moebiuz
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. februar 2002 - 14:50 #1
nu ved vi jo ikke hvilket format du bruge når du capture - men som alm. tv kan du benytte 720*576 25 frames pr. sek. og uden forringelse.

Tjek at du har dma slået til på din harddisk, det hjælper også på din maskines performance!
Avatar billede moebiuz Nybegynder
04. februar 2002 - 16:17 #2
DMA?
Hvorddan?
Avatar billede moebiuz Nybegynder
05. februar 2002 - 12:59 #3
Hey havde jeg vidst det var så simpelt havde jeg ikke udlåddet 60 point, men tak aligevel

Moebiuz