Avatar billede -sofus- Nybegynder
01. februar 2002 - 17:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Optage Divx video af PC spil

Jeg har hørt man kan få nogle programmer så man kan optage divx film af de spil man spiller på sin pc..

Hvor kan jeg finde et program der kan det ?? helst shareware !
Avatar billede -simon- Nybegynder
01. februar 2002 - 19:04 #1
ved det ikke men på denne site finder du alt angående divx film www.divx-digest.com
Avatar billede cablecat Nybegynder
03. februar 2002 - 18:14 #2
jo det kan man godt, men det hakker alt for meget, ved mindre man køre gamle spil på en hurtig computer.

det bedste er at tilsluttet en computer med TV-out til en computer med TV-in.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. februar 2002 - 15:01 #3
divX, ved jeg ikke om du kan, men alm. video kan man godt, med sådanne programmer - man skal blot huske at det med en forholdsvis almindelig maskine, er en god idé at køre med et setup hvad maskinen skriver selve avi filen til en disk der rent fysisk er en anden end den programmer og spil afvikles fra!

Det skulle kunne reducee det hakkende en hel del! - men der burde nu slet ikke være nogen hak!
Avatar billede -sofus- Nybegynder
22. februar 2002 - 00:04 #4
Jammen kender du nogle programer der kan grabbe video fra spil ?
Avatar billede -sofus- Nybegynder
25. februar 2002 - 00:17 #5
Hmm
Avatar billede -sofus- Nybegynder
25. februar 2002 - 00:17 #6
hmm