Avatar billede nfotx Nybegynder
01. februar 2002 - 15:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Performa ROM?

Er der nogen der har en ROM BIOS fra en Macintosh Performa computer? Min egen performa er fucket op, og jeg prøver at redde den, men skal bruge ROM'en fra en performa, så jeg kan emulere den, tilslutte hd'en til SCSI-kæden, og redde alle mine filer. PLZ HJÆLP!!!
Avatar billede aeblenet Nybegynder
01. februar 2002 - 15:27 #1
Hejsa nfotx.

Det kan du godt glemme. ROM BIOS er noget det samme som en hukommelse der sidder i et ROM-modul.
-lidt a´ la hukommelsen i RAM.

Du kan dog forsøge dig med Norton Utilities CDén
-eller sætte din interne harddisk på en anden maskines SCSI-kæde.

Good Luck !

hilsen: http://www.aeblenet.dk
Avatar billede nfotx Nybegynder
01. februar 2002 - 15:31 #2
Nå, det var da ægreligt, men tak alligevel!
Avatar billede aeblenet Nybegynder
01. februar 2002 - 15:53 #3
Du kjan bare give dig selv point - knold ! ! !