Avatar billede 101186 Nybegynder
30. januar 2002 - 18:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan lave drop down menu med links kategorier som her?: ...

Hvordan laver jeg en drop down menu som kan opsætte en drop down menu på samme måde som her?:

http://www.startlinket.dk/modules.php?op=modload&name=Web_Links&file=index&req=AddLink

Min mysql database er inddelt sådan at hver kategori har et id nummer. Hver underkategori har så endnu et som underkategori_id som en af hovedkategorierne også har.
Hvis f.eks. at Computer har en underkategori at der hedder Spil. Så har Computer måske kategorinummer 1 og Spil har nr. 2.
Så er underkategori_id ved Spil sat til 1 for så vil den være en underkategori til Computer.
Men hvordan laver jeg så den skal inddele det sådan her i drop down menuen?: Computer / Spil
Avatar billede delphimann Nybegynder
30. januar 2002 - 19:39 #1
OK ... hvis du har sourcen til menuen siger du bare at select * from tabel where under_kat = '$kat'

og dit link kommer til at se sådan ud -> SIDEN.php?kat=chat

så vil $kat være = chat
Avatar billede 101186 Nybegynder
30. januar 2002 - 21:49 #2
Øhh... Kan du ikke prøve at komme med et helt eksempel?
Avatar billede 101186 Nybegynder
20. februar 2002 - 19:55 #3
Nu lukker jeg...